Jak postupovat v případě reklamace
Děláme vše pro to, aby vám naše produkty sloužily dlouhá léta. Přes veškerou snahu našich dodavatelů, nás i přepravců se ovšem někdy mohou objevit závady, které je třeba řešit reklamací. Jak správně postupovat při převzetí balíku a co dělat, pokud je zboží skutečně potřeba reklamovat?
Při převzetí si vždy zkontrolujte stav balíku
Základem je pečlivá kontrola každé objednávky, kterou vám dopravce přiveze. Pokud je poškozený obal nebo k vám dorazilo méně balíků, než bylo v plánu, zboží raději vůbec nepřebírejte.
Když se zboží přesto rozhodnete převzít, je třeba veškeré viditelné nedostatky pečlivě popsat v předávacím protokolu dopravce. O vzniklých potížích nás informujte na e-mailu info@stavebninyhrou.cz a připojte protokol o škodě sepsaný s dopravcem.
Po převzetí objednávky si prohlédněte její obsah
Na první pohled byly balíky v pořádku, ale po rozbalení na vás čekalo nepříjemné překvapení? V takovém případě kontaktujte přepravce, a to nejlépe na infolince, která je zřízená k těmto účelům (potřebné údaje najdete v přepravním listu).
S kontaktováním přepravce zbytečně nečekejte. Pokud škodu nenahlásíte do 3 dnů od převzetí, může dojít k úplnému zamítnutí reklamace.
Jak reklamovat naše produkty
Vyskytly se jakékoli závady nebo jiné problémy s doručenými produkty? Poradíme vám, jak na reklamaci.
1. Zkontrolujte si záruční dobu
Převzetím zásilky vám začíná běžet záruční doba, která je zákonem stanovená na 24 měsíců. Výjimkou ovšem může být zboží, které bylo zlevněno například z důvodu poškození nebo chybějících součástí (takové zboží je vždy označeno).
2. Zavolejte nám nebo napište e-mail
V případě jakýchkoli problémů se nám ozvěte. Rádi vám pomůžeme a poradíme, jak dál postupovat. Všechny reklamace řešíme individuálně, abychom vždy našli takové řešení, které vám bude vyhovovat.
Nejlépe se domluvíme telefonicky na čísle +420 733 607 211. Případně nás můžete kontaktovat e-mailem na info@stavebninyhrou.cz nebo písemně na adrese:
Vít Zwinger, Jamnice 47, 74601 Opava 1
3. Pošlete nám reklamované produkty zpět
Po předchozí domluvě nám na výše uvedenou adresu můžete poslat i reklamované zboží. Před jeho předáním přepravní společnosti nezapomeňte na pečlivé zabalení a zabezpečení, aby v průběhu přepravy nedošlo k dalšímu poškození.
Na balík viditelně uveďte slovo „REKLAMACE“. Nezapomeňte přibalit i veškeré příslušenství, které jste k danému produktu obdrželi. Vhodné je připojit i kopii nákupního dokladu, popis závady (včetně požadovaného způsobu vyřízení reklamace) a vaše kontaktní údaje.
3. Vaši reklamaci co nejrychleji vyřídíme
Po upřesnění všech detailů vám vystavíme písemné potvrzení s podrobnostmi o reklamaci. Uvádí se datum reklamace, její obsah a požadovaný způsob vyřízení. Toto potvrzení od nás obdržíte e-mailem bezprostředně po přijetí reklamace.
Vaši reklamaci vyřídíme, jak nejrychleji to půjde, nejpozději však do 30 dnů. Pokud zboží nakupujete na firmu, zákonná lhůta pro vyřízení se prodlužuje na 40 dnů.
Kompletní informace o reklamacích najdete v našem reklamačním řádu.