O nás
„Cestu k založení vlastního e-shopu jsem dláždil pracovními zkušenostmi z oblasti inženýrských staveb nebo výroby suchých maltových směsí. Hlavní impuls ovšem přišel v době, kdy jsem pracoval pro firmu zabývající se výstavbou rodinných domů. Tam jsem získal první zkušenosti s jednáním s klienty a dodavateli, objednávkami materiálu a také s propagací nebo tvorbou e-shopu.
Tehdy jsem zjistil, že klíčem k úspěchu (nejen) při výstavbě domů jsou především kvalitní materiály. Tato myšlenka provázela samotné založení e-shopu, který funguje už od roku 2012. Nesnažíme se nabídnout nejnižší ceny, protože těch je často dosaženo na úkor kvality. Raději hledáme nejlepší poměr ceny a výkonu. Chceme, aby vám nabízené produkty sloužily co nejdéle a aby nejen správně fungovaly, ale také lahodily vašemu oku.
V e-shopu Stavebniny hrou najdete jen takové produkty, kterým opravdu věříme, sami jsme je použili při výstavbě a bez zaváhání bychom je doporučili svým nejlepším přátelům. Zaměřujeme se především na dokončovací práce. Nabízíme vše, co souvisí se závěrečnými úpravami domu a jeho okolí. Proto u nás najdete fasádní materiály, obklady, vchodové stříšky nebo příslušenství pro výstavbu teras.“
– Vít Zwinger, zakladatel e-shopu Stavebniny hrou
Radíme a pomáháme s výběrem
Abychom vám výběr materiálu a doplňků co nejvíce usnadnili, připravujeme pro vás články a přehledné návody, které vám pomáhají s orientací na trhu. Kromě toho jsme k dispozici i na online chatu, kde rádi zodpovíme každý váš dotaz týkající se výběru a následného použití našich produktů. Nebojte se nás v případě jakýchkoli otázek kontaktovat.
Ceníme si vaší důvěry i recenzí
Každého zákazníka si vážíme a děkujeme za důvěru a přízeň. A čeho si naopak naši zákazníci cení na nás? To si vždy rádi přečteme – třeba v našich hodnoceních na Heurece. Každé hodnocení nás posouvá dál a pomáhá nám vylepšovat nabídku našich služeb. Jsme moc rádi, že převládají ta pozitivní, ve kterých se nejčastěji skloňuje:
- kvalita nabízeného zboží,
- rychlé dodání,
- přátelské a férové jednání,
- pohotové reakce,
- dostatek informací o produktech,
- přehlednost e-shopu.